Snart kommer han

Snart kommer tomten :D Åååå nu längtar jag till julafton (mest för att jag e nyfiken på vad jag ska få av Tobias i julklapp ^^). Det är ara 3 arbetsdagar kvar, ska bli så skönt att få lite ledigt.

Hur ser min vecka ut?

Måndag: Jobba 07.30-17.00
Tisdag: Jobba 09.00-17.30
Onsdag: Jobba 07.30-15.00, åke hem till mamma och pappa för att fixa det sista med julklapparna och förhoppningsvis ge Rose-marie sin julklapp.
Torsdag: JULAFTON, Fira med Tobias och hans familj hos hans mormor.
Fredag: Jul lunch i Orkesta, Bio på kvällen
Lördag: Mot Egypten :D
Söndag: Ligga på stranden






Kalles värsta avsnitt

Det bästa avsnittet är tomtens verkstad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0