Länge sen

Nu var det länge sen jag skrev här i bloggen men ska verkligen försöka skrivba lite mer nu. Har precis gjort en ny design men ska göra den lite bättre men den får duga som den är för tillfället.


Vad har hänt den senaste tiden då?

Jag jobbar på som vanligt. Trivs super bra på mitt jobb och längtar att få komma dit på söndagskvällarna. Hoppas man fortsätter göra det.

Vi har bokat kryssning till Riga. 3-6 december åker jag, Gossi, Jonatan ocg Jessica dit för att gå på julmarknad.

Och nu kommer det bästa. Vi har bokat resa till EGYPTEN :D. Den 26 December åker jag och Gossi till El suhkna i 7 dagar. Det blev all inclusive så vi ska bara ligga och lata oss och vila upp oss. Hoppas hotellet är bra så man blir nöjd med all inclusive, men det tror jag nog *peppar peppar*.

Sen rullar livet på som vanligt. Jobbar åker hem gör lite små saker och sen sover för att vakna upp igen och göra samma sak igen :P.



Bjuder på en bild från i midsommras på mig och gossi när vi skulle dansa. Och jag var ju inte riktigt beredd på bilden om man säger så :P


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! Svara gärna på frågan om drömresemål i min blogg! Kram /M

2009-12-08 @ 15:36:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Cuongphan

Hur är läget idag? :)

2009-12-08 @ 17:25:56
URL: http://cuongphan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0