Första arbetsdagen

Nu är min första arbets dag på mitt nya jobb slut och d gick strålande. Alla var så trevliga och gulliga och jag har reda kärat ner mig i barnen. Imorn jobbar jag 08.30-16.30, vad som händer efter det får vi se.

Nu sitter jag och väntar på att Tobias ska komma hem så jag kan få attackera honom med pussar och gossisar. Men han kommer ju aldrig hem. Första skulle han komma hem vid 4 som vanligt men han ringde och sa att han skulle jobba över till 5 men så ringer han igen för ett tag sen och säger att han ska jobba till 6 och efter det ska han gymma. Hur ska jag hinna gossa med honom innan vi ska sova?

Kom nyss på att jag kan göra lite saker till Tobias så han blir glad på mig :) plus att jag vill se en film när han gymmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0